Saturday 3 November 2012

Sunyi itu seni.

Memang sunyi sangat hidup lately nie, manekan tidak awek takde buat mase sekarang.So pada awek awek diluar sane, tunggu abang sampai :D Kejinakan aku dalam blog ni ade gune nye jugak.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sekarang ni aku takde mission sesangat mcm sbelum ni.Yang tinggal study aku tu je la,dengan berbekalkan result yang tak sberape baru baru ni(naseb baik lulus!).Tu sebab banyak mase terluang dan lebih lebihan lemak mase yang aku ade untuk aku wasted kn.Dan seperti biase perkare perkare yg mnjd ciri ciri pilihan adalah,errr RAHSIA beb!.Mane bole bgtau woi! ikut suke aku la nak buat ape.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tapi aku sedar, makin aku meningkat dewasa makin aku hendak mengerti erti kewujudan heh mcm lagu Teman Peganti pulak,yo malik!Banyak yg telah aku bace dari media mase 2 years lately nie.Tak tau la plak kalau korang pun ade pengalaman mcm aku ni tak pun yg dah pernah lalui semue nie.Dipendekan cerite aku sekarang nak menerapkan segala info disni so ilmu itu tak tenggelam dek ingatan.

SHORT TERM MEMORY LOSS

Aku sekarang lebih kepada menkaji segala unsur unsur kehidupan baek dari segi social, economy,politic, etc mahu pun ketuhanan, sejarah dan sebagainye.Banyak ilham yang aku dapat so tak rugi aku teruskan kajian aku selame nie.Aku  akan selitkan coretan aku dalam posting akan datang sabar ya KO BUAT LEK JE ! zz

so,

SALAM PERKENALAN DARI HAMBA

What a wonderful world.




No comments:

Post a Comment