Saturday 3 November 2012

New Era







Ya, itu sahaja yang boleh aku nukilankan sebagai pembuka kata.Untuk pertama kalinya aku menaip sebagai seorang blogger atau nama saintific konon konon adalah rookie blogger dan masih mentah tapi jangan muntah sudah.Apa yang menarik aku untuk memblogger ni adalah demi mengasah skill pengetahuan atau omputih die creativity skill.Tanpe pikir banyak aku buat jelah, sebab aku yakin lame lame aku asler one day(kalau la usaha ni berterusan).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk posting yang pertame kali nye (aku masih konfius dengan penggunaan ayat yg sesuai,so buat mase sekarang aku taram je), aku nak tanye korang ,kenape perlu tanye sape kentut kalau dah tentu takde sape mengaku?

Ok selamat pikir dan selamat blahhh dari sini...  :p

Catatan: Saturday 12:50 3/11/2012

No comments:

Post a Comment