Friday 7 December 2012

Piramid terapung

Assalamualaikum.

Kisah piramid terapung yang penuh misteri.

-  Atas pengalaman sendiri, lantas tergerak untuk dijadikan sebagai idea untuk posting kali 
    ni.Sesungguhnya susah nak digambarkan dengan kata kata.Tuhan sahaja yang 
    tahu, terpulanglah pada anda...
-  Kebetulan atau ilusi mata aku tak sure tapi itu inilah yang aku nampak
-  Kalau korang perasan, malas punya style menaip haha maklumlah kekurang tatabahasa/ayat atau 
   mungkin sekadar memang aku tengah malas menaip tapi tetap jgk nak menaip.(apekah ini?) lol
-  bukan ape, sebab memang sukar untuk aku perjelas kan dengan kata kata, insyAllah lain masa kalau
   free + rajin, aku akan siapkan full artikle mengenai hal ni.So harap ia warm up semata mata 
   sambil mengumpul bukti yang lebih ngam untuk tatapan umum kalian semua. 
-  PERINGATAN  :  Aku perasan dulu bende alah ni sebelum nie then baru lah aku buat research 
   sket dkt youtube mengenai perihal ni aleh aleh mmg ade orang lain yang nmpk selain aku siap
   rakam lagi. So anggaplah video dibawah sebagai bukti bukan direct dari aku yang boleh
   mengukuhkan pengalaman aku sendiri.
-  ini bukan cita bohong , ini gua hanya mau tolong..



Disini aku sertakan salah satu antara beribu(aku rasa) fenomena piramid terapung yang sempat dirakam oleh mangsa yang perihatin( aku gelarkan mangsa sebab selalunya kes kes mcm ni/ paranormal cerita dkt public dicop gila, khayal penipu,kuat tgk filem dan sebagainya, Sad story bro but TRUE


ok masih kurang jelas? atau menyedapkan hati dengan mengatakan itu lampu dan bla bla bla..


Sekarang lihat ini pulaa



WHAT THE HECK IS THIS ?

Untuk pengalaman aku sendiri mengenai ni, ape yang aku nampak tak begitu jelas seperti yang diatas
 malah lebih samar samr, lutsinar kate orang.. tapi takpe aku akan teruskan kajian.Dan sengaja nak
 bagitau aku baru lepas pulang dari lawatan tak rasmi ke Muzium Negara petang tadi, maklumlah nak
 cari idea dan beberape bukti kukuh untuk penyiasatan detektif conan sedian berhad untuk topik yang 
 telah aku kemas kini dan rahsiakan dalam jagaan rapi.
 Nak tau ? berdoalah supaya aku panjang umur dan rajin meneruskan kajian. :D

Last but not least


Lebih kurang macam nilah samar samar kalau mengikut pengalaman mata aku sendiri.Tapi kesahihan video ni aku tak pasti, hanye sebagai contoh sahaja. Ke korang rase topik video nie boleh dijadikan topik besar?? jeng jeng..

Now back to the biggest question, what is that ? totally mind blown. Key word : UFO/SKY KINGDOM/HOLOGRAM/INVISIBLE atau HIJAB TERBUKA? Wallahu A'lam

SEDANGKAN DI DARAT PENUH MISTERI INIKAN PULA DILANGIT APATAH LAGI DIATAS SANA


Sekian.





No comments:

Post a Comment