Thursday 20 December 2012

Sehari sebelum esok 21.12.2012 !


Posting kali nie sengaja aku sertakan video diatas kerana bagi aku banyak rahsia dan misteri selama peradapan manusia terdapat disitu.Tak lupa juga ilmu yang dipesongkan oleh zionis.So kene lah rujuk Alquran dan Sunnah kalau nak membezakan mana yang batil dan mana yang hak.Banyak perkara yang boleh dibincangkan tapi aku kekurangan masa untuk memperjelaskan.Aku tau korang ade ilmu yang tersendiri untuk dihuraikan melalui video ni.Tengoklah sendiri, aku jamin terangkat punya.bagi yang banyak ilmu didada aku yakin anda akan tersentak.Bagi yang taktau apaapa pula comfirm terpinga pinga :D Biarlah esok menjadi penentu segalanye samada betul atau salah kajian manusia tentang perihal misteri pada tarikh esok selame nie.Andaikata salah tertutuplah dengan sendirinya kajian kalender mayan ni.Andaikata betul ? nahh..,aku taktau nak cakap apa. 

Sedikit klu yang aku dapat dalam video diatas
-kaitan manusia dengan alien/jin/syaitan
-Teknologi purba
-Fungsi piramid yang sebenarnya
-Atlantis dan lumeria
-Kebolehan manusia yang kita tak ketahui
-Peranan iluminati dalam memesongkan sejarah dunia
-Unsur unsur dajjal
-dan banyak lagi..

Tengoklah macam mana nanti kalau free aku update siket siket artikle nie.Sekarang aku nak siap siap ke 
kelas.Kalau ada ape ape komen dan cadangan ,silalah comment dibawah.Comment anda teramat dialu alukan !


Updated.4:39 pm

Ruang komen masih kosong ? ahha sokay blog aku bukan femes pun.Yang penting aku ikhlas menaip dalam sampai menyampaikan, tk kisah takde pengomen takpun followers pun.

Ok berbalik pada video diatas. Kalau mengikut posting yang lepas pasal langit ada bentuk piramid yang aku sendiri nampak, aku rasa macam dah tau jawapannya. Ape yang aku nampak sebenarnye kemungkinan garis ley lines.Untuk membuktikannya, cuba cuba lah korang perhati langit,ade rezeki mesti nampak punya ! :D Apakah itu leylines? Mengikut kajian barat leylines merupakan garis segitiga yang bertindih tindih dan sebelah menyebelah antara satu sama lain yang berada dilangit menutupi seluruh  bumi.Fungsi leylines ni aku tak berapa pasti, yang pastinya leylines nie ada kene mengena dengan spiritual dimana ia dikatakan garis frenkuensi bumi atau nyawa bumi.Ya, bumi dikata makhluk hidup seperti pokok.Korang mesti penah dengar istilah mother of nature kan.Dan satu lagi Nabi Muhammad sendiri pernah mengatakan bumi ini seperti wanita tua yang sedang uzur (bongkok) dalam menerangkan usia bumi.Dan dikatakan pusat leylines ini berada di mekah.Mengikut kajian barat, disinilah fungsi piramid sebenarnye dimana piramid dibina betul betul dibawah titik leylines.Piramid akan menyerap frenkuensi dari leylines itu untuk disebarkan ke darat.Bak kata dorang lagi, sekirenya dapat menguasai leylines ini maka boleh mengcontrol bumi.Dalam erti kate lain dapat mengawal spiritual manusia.So korang perasan tak something fishy here..?? Bagi pendapat aku yang tak berape nak cerdik nie, disinilah dajjal mengambil peranan memesongkan manusia.Segala simbol simbol yang kita biasa dengar seperti dalam freemason dan iluminati sebenarnya mengenai bende bende camnilah termasuk simbol star. Simbol dan kegunaannya itu adalah betul tapi sayang dikuasai oleh manusia yang berniat jahat.Bila anda mempercayai leylines ini secara tak langsung anda tak kan pelik dengan segitiga bermuda.Triangle lagi :D yang itu pula leylines daratan dan lautan.Kalau nak tahu lebih lanjut google lah sendiri,aku sendiri pun tak khatam bab nie,bace sepintas lalu je.

Ape ape pun, tak silap akulah ilmu leylines ni sebenarnye dah lame dikuasai oleh islam terutamanya ahli sufi.Tapi sayang atas faktor fitnah dajjal dan masyarakat islam sendiri yang tidak memandang ilmu sebegini atas faktor sibuk menaikkan taraf hidup dan hal duniawi.Sehinggalah dapat kepada si dajjal dan sekutunya.Sayang seribu kali sayang :( dan seperti biase lantas mereka pon klaim ilmu ni dari dorang.Congak nye amat mudah, dajjal beralih arah ke ilmu sufi islam dalam diam setelah die melalaikan dunia dengan ilmu duniawi ciptaan dia yang berada didepan mate kita sekarang.Dajjal sendiri tau ilmu kebenaran islam yang dibawa Nabi Muhammad,oleh itu dia menggunakan ilmu islam untuk menjatuhkan islam itu sendiri.Begini fitnah dajjal sebenarnye,memesongkan benda yang sudah lurus.So sedarlah wahai umat islam.Kita sibuk belajar duniawi yang dicipta dajjal sedangkan ilmu kebenaran sebenar benarnya ada pada kita ! Salah sapa? salah kita sendiri kerana tanak memperkembangkan secara meluas ilmu ilmu yang berharga ini dan memandang rendah ilmu pengajian pondok dan tarekat..Alhamdulillah ramai sekarang yang buka mata, termasuk aku.Sekirenya ade amse dan peluang,sies aku nak belajar ilmu sufism 4 cabnag ni, Syariat, tarekat,hakikat, dan makrifat. Tapi apekan daya diri sendiri terpaksa sibuk belajar pelajaran di kolej yang semata mata mengejar pekerjaan.Sedangkan kalau kita expert atau PHD dalam ilmu kesufian, macam macam boleh jadi dan tak dapat aku bayangkan,ape ape pun dengan izin Allah.

Maaf sekiranya penulisan aku ade yang tidak tepat maklumlah manusia sering melakukan kesilapan.Lagipun aku just berteori je.Tak pula terus pecaya bulat bulat.Kalau korang ade teori atau mahu memperbetulkan aku sila lahhh....









2 comments: